Klacht: Brugman heeft toegezegd een leiding probleem op te lossen maar wil een dag voor plaatsing van de keuken geen medewerking bieden.

Careneelman op 12 oktober 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Een leiding in ons keukenblok ligt niet goed. Dit heb ik gemeld bij Brugman met de vraag of dit een probleem kan opleveren en of ik dit moet verhelpen. Zelf ben ik niet technisch en heb dit laten doen. Brugman vertelde dat ze dit bij de montage gingen oplossen omdat in theorie dit problemen oplevert maar ze dit in de praktijk voor ons konden verhelpen. Zo gezegd zo gedaan heb ik het vertrouwen bij Brugman neergelegd en het zo gelaten. Vandaag 12 oktober hebben ze de keuken geleverd en de hele woonkamer staat vol. Ik woon klein en kan daardoor nu niet meer koken en bijna niet bewegen. Maar dat geeft niks want de keuken wordt snel geplaatst.
Morgen 13 oktober, komen ze om 07:00 uur de keukenplaatsen. En vandaag 12 oktober om 15:45 krijg ik te horen dat Brugman de leiding niet gaat verleggen en dat we dit zelf moeten oplossen.
Erg jammer en ik voel me enorm opgelicht. Belofte na belofte en na vele malen Brugman te hebben gesproken werd mij telkens verteld dat dit goed gaat komen. Op deze manier word je gewoon belazerd waar je bij staat. Een beetje service voor zo’n bedrag verwacht ik wel.

Als ik dan iemand van de technische dienst aan de telefoon krijg word ik op mijn fouten gewezen en is het mijn woord tegen die van hun.
De monteur die de keuken heeft geleverd heeft op een blaadje zwart op wit neergezet dat er met Brugman afgesproken is dat Brugman de leiding zou gaan wegwerken. Hier is zelfs een handtekening onder gezet.
Ik word voor leugenaar uitgemaakt en bij de klantenservice laten ze me niet uitpraten want ik stotter heel erg. fatsoen daar staan ze bij Brugman niet om bekend…….

Jammer ik ga er nooit meer heen.

Als Brugman dit probleem oplost en de keuken morgen(13 oktober) netjes zoals afgesproken plaatst.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 jaren geleden - Beste mevrouw Eelman, Wij nemen vandaag nog even contact met u op vanuit de showroom. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 13 oktober 2017 om 08:42 geantwoord

Beste mevrouw Eelman,

Ik heb begrepen dat gisteren aan het einde van de middag de vestigingsmanager van ons filiaal in Leeuwarden nog contact met u heeft opgenomen. Hierbij heeft hij onder andere met u de situatie betreffende de leiding uitgebreid besproken en ons standpunt hierin toegelicht.

Inge Brouwer - Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door