Mijn Klacht:
Mijn zoon heeft een tijdje bij ah in Brugge gewerkt
Hij werkte er heel graag en werd ook graag gezien bij de collega’s
Hij is begonnen bij groenten en fruit en werd dan naar de afdeling bakkerij gestuurd maar heeft dit na een 5tal weken moeten stoppen wegens gezondheidsredenen
Hij vroeg ofdat hij kon aanvullen daar ze er tekort hebben en nu nog steeds kregen we het antw dat dit tegen de principes was van ah je op een andere plaats te zetten
Ik heb dan ook persoonlijk uitleg gevraagd daar hij opgebeld was voordien op zijn vrije dag om te komen aanvullen en dit ook had gedaan
Nu vertellen ze dit id Melissa en nancy de verantwoordelijke dat hij hen in de steek heeft gelaten en onwettig afwezig was terwijl hij met alle doktersbriefjes in orde was
Nu moest hij vorige week een e-mail zenden naar nancy om te vragen om een afspraak maar zelfs de beleefdheid om te antwoorden kennen ze daar niet
Er loopt al veel personeel weg daar en er zullen nog volgen
Ik ben dan zijn werkschoenen gaan ophalen waarbij Melissa enorm uit de hoogte deed en ze me gewoon in de armen gooide
Opgeruimd stond netjes
Ik vind dit niet kunnen daarmee deze klacht
Dank u
Gewenste Oplossing:
Wanneer die Melissa en nancy eens op het matje geroepen worden en wij een exeuses hebben gekregen


