Klacht: Broodje roomkaas

op 23 september 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik kom al twee jaar bijna elke dag bij de HEMA op Amsterdam Centraal station. Hier haal ik ook al twee jaar lang een heerlijk broodje met roomkaas. Dit was tot een paar weken terug altijd op een wit broodje belegd. Nu heeft de HEMA bedacht om dit alleen nog maar op een bruin broodje te verkopen. Ik heb dit echter een aantal keer gekocht, maar ik vind het absoluut geen vooruitgang. Het bruine broodje smaakt niet lekker bij de roomkaas. Evengoed worden er nog witte broodjes verkocht maar dan met een ander beleg erop. Ik heb nu een aantal keer gevraagd of het ook mogelijk is om een broodje roomkaas op een wit broodje te krijgen. Op deze vraag heb ik elke keer te horen gekregen nee dit is niet mogelijk. Dit terwijl de broodjes vers gemaakt worden, dit kan je de medewerkers zien doen en er zijn evengoed witte broodjes met ander beleg te koop. Dus dat dit niet mogelijk is, slaat nergens op. Het personeel is ronduit lui!

Ik ben weer helemaal tevreden als het broodje gewoon weer op een wit broodje verkocht kan worden. Natuurlijk snap ik dat HEMA de keuze maakt om het op een bruin broodje te verkopen, want dit is gezonder. Maar als ik dan vraag of ik ook een wit broodje roomkaas kan krijgen wil ik gewoon dat het personeel een wit broodje belegt met roomkaas. Dit kost namelijk echt geen uur tijd, hooguit 5 minuten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karlijn0123