Klacht: Broodje gezond was ongezond

op 09 juli 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een broodje gekocht bij filiaal Hema Schiphol plaza. Ik had een broodje gezond gekocht en het broodje lag in de ( koeling ). Nadat ik het kleine broodje gezond van €3,75 had betaald voelde ik aan het broodje dat deze niet gekoeld was maar heb hem toch genuttigd. Vervolgens enige tijd later begon mijn maag op te spelen en daarbij had ik hevige overgeefneigingen en daadwerkelijk overgegeven. Ik zie het niet meer zitten dat Ik daar mijn brood moet gaan halen want heb geen zin om het weer mee te moeten maken. Ik hoop dat we hier uit kunnen komen. Graag een reactie tegemoet.

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels b