Klacht: Brood wat in de bonus is, is om 12.00 uur al uitverkocht

Mevrouw van Sprang op 20 oktober 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Als ik om voor 12.00 uur in de winkel een brood wil kopen wat in de bonus is, wil ik niet horen dat is al op.
Als ik dan navraag bij de chef van de winkel hoeveel brood er binnen is gekomen is het antwoord 17.
Iedereen kan nagaan dat als elk 2e brood voor de helft is dat je dan maar 8 klanten kunt helpen die dag.
Dat is natuurlijk veel te weinig voor een hele dag. En zijn antwoord weet u wel hoeveel brood ik elke week moet weg gooien vind ik niet intressant.
En het antwoord het gaat allemaal automatisch vind ik geen bevredigend antwoord.
En dan het meest frustrerende antwoord ik ga er niks aan doen.
Het enigste wat ik wil doen is het voor u laten weerleggen.
Maar dat is niet wat ik wens. Ik vind dat er gewoon genoeg moet liggen in het schap zodat ik en de vele andere klanten gebruik kunnen maken van de bonus aanbieding,wanneer het ons uitkomt.

Als de bonus aanbiedingen op voorraad zijn.de gehele dag.en niet voor 12 uur al op zijn.
En mijn klacht serieus word genomen Word en niet een chef die niet eens de moeite neemt er ook maar iets aan te doen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw van Sprang