Klacht: Brood bij de Hema

op 13 september 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste Hema,

Ik zou nooit zomaar een klachtenformulier invullen maar dit vind ik nou toch echt heel erg jammer.

Ik heb vernomen van de Hema in Alkmaar (centraal station) dat het tegenwoordig niet meer is toegestaan om een klant bruin brood te geven i.p.v. wit brood omdat dit volgens de receptuur niet mag.

Ik snap dat jullie regels moeten stellen, maar de reden dat ik daar een klacht over wil indienen is omdat wit brood meer kleeft dan bruin brood en dit ervoor zorgt dat ik enorm veel last van mijn buik krijg. (Prikkelbaar darmsyndroom)

Ik heb zelfs aangeboden om bij te betalen voor bruin brood maar nogmaals kreeg ik te horen dat dit gewoon simpel weg niet toegestaan is.

Nogmaals, ik begrijp dat jullie regels moeten hanteren, maar is bruin brood tevens niet veel gezonder? Jammer dat jullie deze regel vastgelegd hebben.

Ik ben altijd enorm blij geweest met de Hema (op station) als ik in de ochtend weer eens met haast naar de trein moest. Jammer dat jullie mij nu niet meer hetzelfde lekkere broodje kunnen bieden als eerst.

Ik hoop dat jullie hier iets mee zullen doen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naomi Zola