Klacht: Broek ruilen/terug brengen

op 08 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Voor mijn zusje had ik een broek gehaald bij de Zara HILVERSUM. Ze ging op studiereis en had zelf geen tijd meer om een broek te halen. Uiteindelijk heeft ze de broek gepast maar, hij viel anders dan haar eerdere broeken. Ze gaf aan zelf de broek terug te willen brengen. Juist omdat ik al zo lief was om er een mee te nemen. Vervolgens komt ze bij de winkel, netjes met een bonnetje. Mag ze de broek niet terugbrengen omdat het bedrag perse op MIJN rekening terug gestort moet worden. Een week later ga ik terug naar de winkel. Inmiddels ben ik “te laat” om de broek te kunnen ruilen. Ik begrijp dat geld terug dan niet mogelijk is. Na wat overleg en het meerdere keren uitleggen van mijn verhaal dat mijn zusje deze broek niet past maar wellicht wel een grotere maat mag ik alleen vandaag een grotere maat meenemen. Ik moet wel gelijk de juiste meenemen want ruilen mag dan niet meer.
Vervolgens heb ik mijn zusje gebeld. kom even een broek passen want het mag alleen geruild worden. De broek een maat groter zat ook niet goed en zeker niet mooi. Ze past een ander model en die zit wel goed. Bij de kassa aangekomen moet er weer 3 man bijkomen. Sorry mevrouw ik heb alleen toestemming gegeven om DEZELFDE broek te ruilen voor een maat groter…..
Na een woorden wisseling heb ik het opgegeven. Een service en een klant (bitchy)vriendelijkheid van hier tot en met Tokyo. De broeken hebben ze nog gewoon in hun assortiment en beide broeken zijn even duur.
Nu zit ik met een broek die we allebei niet passen en voor de zara moet het geen probleem kunnen zijn om die broek alsnog te kunnen verkopen.

Hierna heb ik de klachten service proberen te bellen. Tot twee keer aantoe krijg ik met twee verschillende nummers alleen de online klachtenservice. Buiten het feit dat ook deze dames mij onvriendelijk behandelde gaven ze aan niets te kunnen doen omdat ik dan een klacht in de winkel in moest dienen.

Excusses en geld terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M035