Klacht: Broek gescheurd

op 26 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee weken geleden een broek besteld die ongelofelijk lekker zit.
Maar gisteren ben ik er uitgescheurd aan de bovenkant van de naad bij het kruis. Terwijl ik niks geks heb gedaan. Hij is ook nog maar een keer in de was geweest. Dit probleem had ik al eerder bij deze broek, maar toen had ik hem langer.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug aangezien ik deze nog geen twee weken heb gedragen en omdat dit al de tweede keer is dat het gebeurd. Overigens is het bij een vriendin van mij ook al gebeurd met dezelfde broek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 15 juli 2016 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Allereerst onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Het is niet de bedoeling dat onze artikelen zo snel kapot gaan. We hebben de klant een e-mail gestuurd met instructies voor het terugsturen van dit artikel. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot klachten over producten, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Marissa Engel