Klacht: Brillen24.nl reageert niet op annuleren van bestelling

op 08 augustus 2016 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 augustus 00.15uur een bril besteld online.
Op 7 augustus 18.15 bestelling per email geannuleerd.
Op 8 augustus 15.20 email ontvangen van Brillen24 dat de bestelling is bevestigd. Geen reactie op mijn email van 7 augustus ontvangen over de annulering.
Op 8 augustus 15.35 tot en met 16.05 de Belgische en Nederlandse telefoonlijn van de klantenservice gebeld: automatisch antwoordbandje. Op 8 augustus 16.10 de Duitse Brille24.de gebeld: de medewerker kon de order niet annuleren en gaf me de nummers van de Belgische en Nederlandse klantenservice-nummers. Deze wederom gebeld: automatisch antwoordbandje.

Gewenste Oplossing:

Annulering van de bestelling wordt doorgevoerd door Brillen24.nl
met restitutie van het aankoopbedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramrattan