Klacht: bril zakt van mijn neus

op 29 augustus 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Veertien dagen geleden bril afgehaald, daarna zeker 8 keer teruggeweest omdat de bril te strak op mijn hoofd zit, door het losser te zetten zakt mijn bril af en kan ik niet goed lezen 2x geweest in Montfoort waar ik de bril gekocht had waarvan 1 x voor niks omdat er niemand was die de bril goed kon zetten, daarna naar Nieuwegein gegaan de laatste keer werd mij verteld dat ik de verkeerde bril (of neus) had omdat deze altijd zou blijven zakken en doorgestuurd naar een opticien aan de overkant, die siliconen neusjes erop gezet heeft maar hier wordt ik niet blij van het irriteert.

Als hier een goede oplossing voor gevonden wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 31 augustus 2016 om 14:38 geantwoord

We hebben een afspraak gemaakt met onze opticien in het filiaal in Nieuwegein. Mevrouw mag in overleg met de opticien een ander montuur uitzoeken. Dit alles is per mail bevestigd aan mevrouw. We gaan er vanuit dat dit een goede, passende oplossing is en hopen dat mevrouw veel plezier heeft straks met haar nieuwe bril.

Alle klachten die gemeld zijn door cmterhaar@planet.nl