Klacht: bril niet ontvangen – geen gehoor klantenservice (telefoon en email)

op 11 juli 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 26 mei een bril besteld en niets ontvangen. Ik probeer de klantenservice al dagen telefonisch te bereiken. Na 15 minuten in de wacht staan word je eruit gegooid. Heb het urenlang geprobeerd steeds opnieuw bellen – telefoon op speaker…. geen succes. Op mijn email’s wordt ook niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of de bril opsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabsch