Klacht: Bril met beschadiging aan beide pootjes

op 21 juni 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Multifocale bril 16 maanden in bezit ,allebei de pootjes van de bril is de bekleding van de pootjes bij het oor gescheurd en gaat open staan,bij bezoek aan winkel ridderhof Ridderkerk werd er gezegd: u heeft geen garantie meer dus hier kan niets aan worden gedaan, heel vreemd mijn vrouw heeft bril van Hans Anders en had klacht die gratis werd opgelost, deze bril kunnen wij dus weggooien want er was geen alternatief! Kan deze bril door u gerepareerd worden?

Gewenste Oplossing:

Wanneer er iets aan mijn klacht wordt gedaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 27 december 2016 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is in het filiaal geweest op 8-7-2016 en heeft op kosten van Eyelove een andere bril uit mogen zoeken, klant was hier zo tevreden over dat hij op korte termijn wederom een nieuwe bril uit gaat zoeken. Wij zijn blij dat hiermee de klacht verholpen is. Met vriendelijke groet, team Eyelove

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk jacobu De vos