Klacht: bril gekocht een maand later staar geconstateerd

op 17 oktober 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik had een bril laten aanmeten en gekocht bij specsavers Heerhugowaard drie keer ermee terug naar de winkel want ik kon er niet mee kijken. Blijk ik staar te hebben wat zij dus niet hebben geconstateerd! Ben nu al een paar keer in de winkel terug geweest en heb zitten chatten met de klachtensite van specsavers maar deze bieden mij alleen een alternatief in de vorm van bijvoorbeeld een leesbril , mijn vertrouwen in deze winkel is zo gedaald dat ik nog maar een ding wil, gewoon mijn geld terug Specsavers Heerhugowaard!

Gewoon geld terug na een foute meting en diagnose!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:26 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Heerhugowaard en hij vindt het ook erg vervelend om te horen. Hij geeft aan contact met u op te nemen voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Lembruin