Klacht: Bril

op 06 juli 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Beste Firma Specsavers Allemaal prachtig die lokkertjes ? Ik heb een ander verhaal ,vorig jaar juni een nieuwe bril aangeschaft bij U in Gouda ,tot nog toe geen succes al eens terug geweest met de volgende klachten ,dat ik zonder bril veraf beter ziet dan met bril ,wat ik bij de oude ook al had deze was ook bij u aan geschaft en dan nog een opmerking tweede klacht bij dichtbij kijken wat recht is dan in holle vorm en ver af in bolle vorm (Uw oplossing was een nieuwe
bril voor rek man ) want mijn ogen waren beter geworden ? Ik heb toch het idee dat het helemaal niet klopt? hoogachtend A.Verhart

Een beter oogmeting

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 11 juli 2016 om 08:56 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Gouda en hij vindt het ook erg vervelend om te horen. Hij geeft aan contact met u op te nemen voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door verhart28@zonnet.nl