Klacht: Brieven worden op ander adres in Nederland geleverd.

op 26 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Brieven die geadresserd zijn aan ons: naam, adres, woonplaats,Postcode zijn allemaal juist, komen op andere adressen aan in Nederland. Weken later krijgen wij deze brieven wel in de bus. Sommige brieven nooit ontvangen.
Rechtsonder op de enveloppe staat niet onze postcode en huisnummer. Dus deze brieven zijn verstuurd naar iemand anders.
Veel bewijs, reactie op brieven en telefonisch onderhoud leveren niets op. Post NL verwijst steeds naar wetten.overheid.

Deze zaak goed in onderzoek te nemen en om de tafel, echter is dit totaal van tafel geveegd en na een ultimatum van 12 weken, komen ze nog niet met een brief of telefoontje.
Vandaag 21 januari gestart met een zaak tegen Post NL.
BEWIJS GENOEG MAAR NEMEN JE GEWOON IN DE MALING..

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van PostNL beoordeeld.

Heeft op 26 november 2014 om 11:58 geantwoord

De klacht is niet opgelost. Heeft ons 800,00 gekocht om een Rechtzaak tegen Post Nl te maken. Helaas verloren. Groot bedrijf heeft macht.
Wil dat onderzoek door gaat en tot een einde komt.
Zolang niets is opgelost zullen wij klachten blijven noteren.

Alle klachten die gemeld zijn door prlharderwijk