Klacht: Brief verstuurd met klacht/problemen

op 14 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gedateerd 10 / 07-16 heb ik een brief verstuurd naar Heer Uppelschoten, met een klacht ,en de problemen die ik al 2 jaar ( dit is de derde mediabox ) ondervind. En tot heden heb ik hier geen reactie op gehad.
De problemen zijn erg veel, waar dus niets aangedaan wordt. Dit zijn enkele problemen, het zijn er dus meer.
Het beeld blijft stil staan
Niet het juiste abonnement heb, om dit programma te bekijken, of op te nemen. terwijl ik gewoon deze zender heb.,en gedeeltelijk is opgenomen.
De opnamen die eerder gestopt is, gaat nu weer verder, wat dus niet gebeurd.
Programma`s worden geannuleerd, nee later zie ik dat ze gewoon zijn opgenomen.
Zoekmachine blijft hangen, kan geen kant op, de stekker er maar uit, ja dan lukt het weer.
netwerkprobleem kan er momenteel alleen gezocht worden in Mijn opnamen op de harde schijf.
Wat ik constant krijg te horen/ of te lezen is , dat de mediabox vol is, wat dus gewoon niet het geval is Krijg ook uitleg waar we op moet letten. Nu na al die jaren weten we dat onderhand wel..Meer horen we niet, dus aan de rest wordt dus niets gedaan.

Gewenste Oplossing:

Als er geantwoord wordt op de brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zwotlana XL