Klacht: Geen statiegeld remzadel retour i.v.m. ontbreken doosje

Monica349 op 24 mei 2017 over Brezan in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 18-06-2016 zijn mijn dochter en ik naar Stadskanaal gereden vanuit Veendam om o.a. een remzadel voor haar Peugeot op te halen (Zelf woont ze in Zwolle, maar ze logeerde bij ons) Kosten € 216,93 incl. € 35 statiegeld voor het retourneren van het remzadel dat onder de auto weg gehaald werd. De originele bon is bewaard; daar staan artikelnrs e.d. allemaal op. Door omstandigheden zag ik nu pas kans om naar Stadskanaal te rijden om het statiegeld te incasseren. Tot mijn stomme verbazing werd het remzadel niet geaccepteerd omdat het niet in het doosje zat van de nieuwe remzadel, terwijl op de originele bon duidelijk artikelnrs e.d. staan vermeld !!!! Ook staat er op de bon niks over dat het onderdeel in een doosje moet worden aangeleverd voor het retourneren van het statiegeld en is hier ook niks over gezegd toen wij de onderdelen kochten !!!! Staat op het doosje werd er gezegd…. Bijna 50 km voor de kat zijn staart naar Stadskanaal gereden !!!!

Gewenste Oplossing:

Gewoon alsnog het statiegeld retour, doosje of geen doosje !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door