Klacht: Respectloos en afspraak niet nakomen

op 10 november 2019 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Goedenavond
Ik ben al vanaf woensdag bezig met bellen met breman
Want mijn verwarming ging niet meer uit en vanwege mij gezondheidsklachten kon ik niet lang wachten eerst kreeg ik te horen we komen 6 december daarna 21 november..
Uiteindelijk heb ik weer gebeld zij ze die dag nog gekomen naar veel gezeik en gezeur…
Ik was die dag niet thuis maar iemand anders was in me huis toen de monteur kwam nou ik kreeg te horen dat de verwarming uit was en dat ze me met spoed gingen bellen voor een afspraak om dingen te vervangen
Punt 1 ze hebben nooit gebeld
Punt 2 ik kom de volgende dag thuis heel me huis onder water door lekkage aan me verwarming door hun want eerst had ik dat niet..
Oke ik weer gebeld ze zouden gelijk komen
Werd ik daarna weer gebeld dat ze morgen komen dus ik ging daar mee akkoord
Ben toen even weggegaan
Werd ik gebeld ja de monteur staat aan u deur maar je bent er niet ik zeg dat klopt ik ben teruggebeld dat de monteur morgen zou komen hele gedoe
Uiteindelijk later op de avond werd ik weer teruggebeld wat bleek had een collega mij afgebeld terwijl ze een ander adres moest afbellen
Nou oke prima kan gebeuren
Vandaag zouden ze komen
De monteur komt en zegt ja ik moet de leiding afsluiten die zit bij de buren oke heel raar verhaal maar toch waar
Nou de buren niet thuis of ik hele dag in de gaten wou houden of ze thuis kwamen en dan aanbellen en zeggen dat ik lekkage heb en dan de monteur bellen en die zal me wel even instrucies geven hoe ik die kraan dicht moest draaien nou dat is niet mijn werk maar die van de monteur dus ik weeer breman gebeld en gezegd van jullie maken van jullie probleem mij probleem jullie hebben die lekkage veroorzaakt en dan verwachten dat ik hele tijd ga kijken of de buren thuis zijn en dan zelf een of andere kraan dicht moet draaien sorry doe ik niet
De vrouw aan de telefoon was erg respectloos en zei het is u probleem u zit met een lekkende verwarming wij niet hele discussie daarna zegt ze tja u was gister niet thuis u probleem ik zeg ik was gister niet thuis nee omdat u collega mij heeft afgebeld de vrouw was erg onvriendelijk en respectloos uiteindelijk heb ik zelf besloten om een briefje op de deur te plakken van de buurvrouw dat als ze thuis is breman wilde bellen zodat ze die kraan zouden afsluiten en breman zou mij terugbellen als de buurvrouw had gebeld
Punt 1 hebben ze niet gedaan ik moest zelf weer bellen
Kreeg ik te horen dat de monteur om 6 uur heeft afgesproken met de buurvrouw en daarna naar mij zou komen
Om half 7 nog niks 7 uur nog niks dus ik bel de centrale van goedenavond de monteur is er nog niet is er iets mis
Toen zeide ze nee mevrouw hij kan tot half 10 komen ik zeg dat is prima
5 min later wordt ik teruggebeld door de monteur zelf dat de buurvrouw had gebeld naar de centrale dat ze om half 7 wegmoest en dat ze dat aan mij moesten doorgeven
Niet gebeurt !!!
Nu zit ik nog steeds te wachten op een telefoontje
Ik vind dit echt heel erg belachelijk ik zit hier in een huis waar het ijskoud is en waar het water lekt en ik elke 10 min het bakje moet legen anders ligt weer heel me vloer onder
Waarvoor ik snachts paar keer me wekker moet zetten om het bakje te legen anders is ook heel me vloer nat !!!!
Zit al 2 dagen hele dagen binnen voor die mensen

als er normaal met mij werd gesproken
Als ik sereuis werd genomen
Als ik beter op de hoogte werd gehouden
Als er een tijdstip wordt gegeven wanneer ze komen inplaats van dat ik nu al 2 hele dagen binnenzit
Ik wil een fikse schadevergoeding voor de schade
En ik wil een excuus van breman
En als ik bel en ik geef aan erge gezondheidsproblemen te hebben dat ze dat sereuis moeten nemen kan ze het zo allemaal laten zien

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberly2121