Klacht: geen warmwater

mijne heren van staedion ,als ik een klacht meld aan breman wordt je ondervraagt, alsof je cv technicus ben druk te laag dan bijvullen,druk te hoog dan aftappen,wat ze niet weten bij breman is dat ik 84 jaar oud ben encopd heb wat betekent dat dit voor mij een enorme opgave is om in de kast te liggen en deze opdrachten uit te voeren maar daar hebben ze geen boodschap aan als ik dit vertel biij het gesprek met iemand van breman ben ik helaas behoorlijk uit mijn plaat gegaan om dat ik dit geen service vindt mijn exuses hiervoor,maar ik blijf er bij dat voor oudere mensen meer begrip moet komen en verwacht van u dat u dit met hen zal bespreken vr dank en hoor gaarn van u vrgr

als er meer begrip komt voor oudere die hier geen verstand van hebben

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Breman Installatiegroep
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]