Klacht: Betalen om kontakt met u te krijgen?

Mevr Stooker op 06 december 2016 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmiddag was er een monteur bij mijn buren. alle 3 hebben we een kaartje gekregen voor de controle van vandaag, hij heeft wel de controle bij de buren gedaan maar niet bij ons. Op mijn vraag waarom niet, kreeg ik te horen, u staat niet op mijn lijst we hebben nog 400 monteurs.
Op mijn vraag of dat , logisch was, kreeg ik te horen, er bestaat geen logica.
Ik wilde bellen, en kreeg verdikkeme te horen dat het een Betaalnummer was. Beste instalatie groep Breman dit kan toch wel een klant vriendelijker.
W Stooker

Gewenste Oplossing:

een monteur die iets vriendelijker kan zijn, en weg met dat betaalnummer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Geachte mevrouw Stooker, Onze excuses voor deze late reactie. Vanwege een storing bij Klacht.nl zijn wij pas recentelijk op de hoogte gesteld van uw klacht. Is uw klacht inmiddels naar tevredenheid afgehandeld door de betreffende vestiging? Met vriendelijke groet, Niels - Breman Installatiegroep

Alle klachten die gemeld zijn door