Klacht: Alles is heel slecht

Fiona2024 op 03 juni 2024 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Breman maakt alle klachten die er zijn over hun heel goed waar. Ze hebben ook totaal geen menselijkheid in zich als het gaat om de gezondheid van de klant en laten heel goed merken dat het ze allemaal niks kan schelen. Na een klacht over een lekkende warmtepomp en nadat deze is vervangen maar daarna niet is ingesteld waardoor de energiekosten heel hoog zijn opgelopen maar dar wordt ook totaal niks meegedaan. En Margriet doet ook net alsof het normaal Is dat er 1 jaar door 1 persoon 400 euro meer verbruikt zou zijn terwijl dit nergens op slaat en ze hier zogenaamd niks aan kunnen doen of willen doen. Er zijn in totaal 4 monteurs geweest voor het nakijken, vernieuwen en instellen van de warmtepomp en nu doet die eindelijk wat die moet doen. De eerste 2 monteurs hebben gekeken waar het lekken vandaan kon komen en wat ze eraan konden doen maar kwamen uiteindelijk tot het besluit dat hij toch vervangen moest worden omdat hij niet gemaakt kon worden. De 3de monteur kwam heel chagrijnig over en heeft de warmtepomp eindelijk vervangen maar daarbij verder niks ingesteld en voor het weg gaan de verwarming zonder ook maar iets te zeggen of te melden om de hoogste stand gezet. En de laatste monteur heeft de warmtepomp uiteindelijk ingesteld. Deze was op zo’n temperatuur ingesteld dat hij het water verwarmde maar als dat op temperatuur was ging het elektrische element ook aan wat nog meer energie kost. Maar volgens een monteur en Breman was dit niet mogelijk. Contact gehad met Vattenfall en die konden zien dat de warmtepomp meerdere keren per dag aansprong en dat hierbij veel energie verbruikt werd. Maar volgens Margriet van Breman was niet mogelijk en werd ze boos op momenten dat je het haar wilt uitleggen en begon ze iedere x met de woorden dat leg ik u net uit. En word je van het kastje naar de muur gestuurd. Op de voicemail klinkt ze heel aardig maar aan de telefoon kan ze het niet hebben als ze met neus op de feiten wordt gedrukt en wordt er snel verscholen achter de zin wij kunnen niks vergoeden.

Dat het bedrag wat teveel aan energiekosten is verbruikt door de kapotte warmtepomp wordt vergoed

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Breman Installatiegroep
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fiona2024