Klacht: Afspraken niet nakomen.

op 17 april 2019 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

16 januari gemeld. Er kwam een monteur en deze constateerde dat de ketel was verbrand van binnen en dat dit heel gevaarlijk is. deze moest ivm gevaar zsm vervangen worden. Dit kon een paar dagen later. Wel moest er iets komen omdat de ketel boven de trap zit maar daar zou voor gezorgd worden. Ik zou gebeld worden. Na 3 dagen gebeld of er iets bekend was. Even geduld. Na 2 dagen weer zelf gebeld en ze zouden op donderdag komen. Ik heb vrij genomen en de monteur kwam die dag. Helaas was er geen condtructie bedacht voor de trap waardoor de monteur zonder maar iets te doen weer weg ging en Breman mij zou bellen. Weer niets vernomen en na een paar dagem zelf weer moeten bellen. Ze zouden over een week! komen. Buiten het feit dat het midden in de winter was was ook de ketel een tikkende tijdbom. Hij staat naast de kinderkamer nota bene! Een week later stond de monteur weer op de stoep en weer geen constructie voor de trap. Deze zouden ze nu echt verzorgen was me verzekerd. Niet dus. Weer kon ik een week wachten. En weer werd ik niet op de hoogte gehouden. Na 1,5e week steeds bellen en vragen wanneer ze eindelijk kwamen is eindelijk de ketel vevangen.
Ik heb een heleboel geduld maar na 3x vrij nemen voor niets in de kou met een ketel die niet veilig is raakte mijn geduld langzaam op. Ik heb ook meerder klachten gestuurd waarvan ik het bewijs heb maar ik heb nooit een excuses of zelfs enige reactie gehad. Dit is toch niet proffessioneel. Buiten het gevaar en de kou waarin wij ruim 3 weken zaten heb ik 3x vrij moeten nemen. Ik ben zzp’er en het kost mij heel veel inkomen

Voor excuses is het te laat. Ik heb 3x mijn beklag gedaan maar behalve een automatisch bericht waarin staat binnen enkele dagen bericht te krijgen heb ik GEEN ENKELE reactie gehad. Omdat ik 3 keer vrij heb moeten nemen voor niks eis ik dan ook een schadevergoeding voor de misgelopen kosten. Dit is 3x 8 uur x 15 euro 360 euro.
Dan reken ik het goedkoopste tarief. Daarnaast wil ik een redelijke vergoeding voor het ongemak, dat wil zeggen de kou en het gevaar 3 weken lang. Deze mogen zij mits reëel bepalen

18 uur geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

4 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lindsay119