Klacht: 6 monteurs Breman en nog koude douche en koud huis?

op 13 oktober 2019 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Beste heermevr,
Al 7 monteurs in huis gezien. Na de 6e can Breman Installatie groep zei ik die komen er niet meer in. Ik zit al 7 weken met alleen maar koud water en een ijskoud huis. Kom nu net van mijn werk , stap een ijskoud huis binnen. Ik heb hier een hondje van 18 die ligt te rillen. Ik vind Breman Installatie groep heel slecht! De 2 eerste monteurs zijn vrij lang bezig geweest, bijna alles vervangen en vriendelijke heren. De storingen blijven E2 en F2. Weer bellen, weer thuiszitten. Ik was er zo klaar mee. Ze komen binnen, zeggen niks. Zetten je hete kraan 15 minuten aan, cv op 27 en zeggen hij doet het weer. Jaaaaaa, tot ik ga douchen en heet water pak. Dit water wordt zo heet dat ik verbrand maar als ik ga mengen met koud wordt de douche koud en springt hij weer in storing.
Oja de schuld ligt bij mij zegt Breman. Ik zou geen radiator open hebben en daarom heb ik geen heet water. Gedaan wat de 3e monteur zei, alle radiatoren open gezet en geloof het of niet …. Weer storing. 7 weken een ijskoude douche en ijskoud huis. Ik ben ziek, griep. Zit met jas aan in mijn huis. Woonplus , mijn verhuurder laat mij ook barsten….. Breman wil hier niet meer komen omdat ik na monteur nr 5 zei komt er weer een prutser? Ik ben niet meer teleurgesteld maar WOEDEND dat ze dit mij aandoen!!! Er had al een nieuwe ketel kunnen hangen. Als het goed is gaat Woonplus bellen voor een afspraak dat Breman weer komt. Maar Woonplus beloofd al 2 weken van alles. Ik wil serieus overwegen mijn huur niet te betalen. Dit mag dan niet maar wat Breman doet en Woonplus mag wel?
Ik verwacht excuses en een compensatieregeling voor dit leed wat mijn hondjes en mij al 7 weken wordt aangedaan! Boos!

Als er een monteur komt die uitleg geeft wat hij gaat doen en die wel weet waar hij over praat.
En ik wil excuses van Breman en Woonplus schiedam en een compensatie voor tot op heden 7 weken koud water en een koud huis.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Breman Installatiegroep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Breman Installatiegroep

Heeft op 15 oktober 2019 om 09:25 geantwoord

dag Angela,

omdat ik je klacht inhoudelijk niet kan beoordelen, heb ik deze direct doorgezet naar de betreffende Breman vestiging. Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Hieruit blijkt dat jouw klacht wordt opgepakt door de woningcorporatie.

Omdat ik vanaf deze plek verder niet inhoudelijk kan reageren, sluit ik de klacht.

Breman

Alle klachten die gemeld zijn door Anria