Mijn Klacht:
Goedenavond Breman Service groep,
Juni 2015 is onze nieuwbouw woning opgeleverd in De Lier (Westland). Breman serivce groep heeft daar een hele nieuwbouw wijk voorzien van ketels en vloerverwarmingen. In Augustus 2015 was ons huis klaar en zijn wij verhuisd. Echter na een 2 dagen hadden we al problemen met de ketel, er kwam geen heet water meer uit de kraan. Dit was precies op vrijdag. Wij hebben direct Breman gebeld, maar werden nooit terug gebeld. Het hele weekend gewacht, geen warm water. Via andere wegen op maandag opnieuw gebeld naar Breman, wat bleek jullie hadden ons telefoonnummer niet goed genoteerd en konden ons nergens meer bereiken. Dit kon wel via de projectleider van ons nieuwbouwhuis, maarja die heeft ook weekend. Na een aantal dagen kwam er een monteur en gelukkig alles werd verholpen. Foutje moet kunnen, niks aan de hand.
Het is nu oktober 2016 en het afgelopen jaar ben ik ongeveer 15 keer gebeld door: Breman service groep. Ik hoop dat jullie het zelf terug kunnen vinden (want het is lachwekkend). Ik heb alle meldingen die je maar kunt verzinnen al gehoord. Elk telefoontje dat ik opnam of de voicemail berichten gingen zo: “Goedemorgen Bremann service, wij hebben vernomen dat u storing heeft aan u ketel. Wilt u ons zo spoedig mogelijk terug bellen?” De eerste twee keer heb ik dat gedaan. Ik heb gezegd dat ik niet degene bent met een storing. Ja in augustus 2015 hadden wij storing, maar dat is allang verholpen. Ik zei toen ook: Misschien is het handig dat u wel de gene op gaat zoeken die echt storing heeft, want die zit waarschijnlijk met smart te wachten op een monteur. Het telefoontje werd vreemd afgedaan. Op dat moment had ik veel medelijden met de buren (en zij maar wachten). De tweede keer weer een voicemail bericht van Breman. Dit keer weer een hele andere melding. Mijn vloerverwarming zou niet werken. Ik heb terug gebeld en gezegd dat bij mij alles werkt, maar dat dit waarschijnlijk bij een van mijn buren is in de nieuwbouwwijk. Ik heb toen ook gezegd dat ik al eerder ben gebeld en dat zij mijn mobiele nummer voor alle huizen in de wijk: “Hof van Vreeburch’ gebruiken. Ik heb ook netjes gevraagd of jullie dit telefoonnummer kunnen verwijderen. Een vriendelijke mevrouw, zou dit regelen.
Het afgelopen jaar ben ik maar liefst 15 keer gebeld, over het hele jaar verspreid en met nog 15 verschillende meldingen. Bijna allemaal voicemail berichten of ik alsjeblieft terug wil bellen, want ik zou een storing hebben aan mijn ketel. Nou ik heb nog steeds geen storing. Zelfs tot afgelopen maandag 24 oktober, wederom twee voicemail berichten of ik jullie wil terug bellen. Ik heb veel medelijden met alle mensen in mijn wijk die lang hebben moeten wachten. Omdat jullie continu het verkeerde nummer hebben gebeld (mijn nummer). Dit was altijd onder werktijd, wanneer ik mijn telefoon niet op kan nemen. Alsjeblieft haal mijn mobiele nummer uit jullie systeem en breng je administratie goed op orde. Het is lachwekkend en treurig tegelijk.
Vriendelijke groet Marjolein
Gewenste Oplossing:
Mijn nummer verwijderen uit jullie systeem!
