Klacht: Zeer slecht geverfd haar

op 16 augustus 2019 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Woensdag werd mijn haar geverfd bij brainwash. Ik wilde een balayage van bruin naar blond. In plaats daarvan kreeg ik een soort halve bruine en halve blonde coupe, totaal zonder soepel verloop. Ik schaam me voor hoe ik er nu bij loop en heb hier €100 voor betaald. Ik ben teruggegaan en heb uitgelegd dat ik niet tevreden ben en waarom. Ik kreeg als reactie dat ze dan niet goed begrijpt wat ik wel wil. Een balayage is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Ik kreeg als antwoord dat ik maandag terug kon komen en ze eventueel nog wel wat folies kon plaatsen. Uit haar reactie maakte ik enkel op dat ik hier geen vertrouwen meer heb in de kunde van het personeel, dus ga er zeker niet terug mijn haar verder laten verpesten. Ik heb mijn klacht bij het hoofdkantoor gemeld afgelopen woensdagavond maar nog geen ontvangstbevestiging gehad.

Wanneer brainwash mij tenminste voor het verven financieel compenseert. Over het knippen ben ik namelijk wel tevreden.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

Alle klachten die gemeld zijn door Djaunita