Klacht: Geen bezorging

op 15 februari 2020 over Brabants dagblad in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn 11 januari verhuist,de eerste weken ging het regelmatig fout,welgeen bezorging, gebeld met BD,daarna ging het goed,nu al twee weekenden op vrijdag en zaterdag geen krant,
Vorige week gebeld,ze zouden het oplossen,de niet bezorgde krant hoef ik natuurlijk niet te betalen,of ik krijg hem online,maar daar heb ik niets aan,ik wil dat het geregeld wordt,kan zo moeilijk toch niet zijn,uiteindelijk weet er toch wel iemand wie de bezorger is,denk er echt aan om mijn abonnement op te zeggen

Gewenste Oplossing:

Als er elke morgen een krant in mijn brievenbus ligt!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anny van den Berg