Klacht: Boze buschauffeur

op 13 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn oma staat op rijbaan west te wachten op de bus. Ze is redelijk oud ziet slecht. De buschauffeur die ervoor kwam was richting turnhout dus die zei dat haar bus zo kwam.
Ze sprak de chauffeur van lijn 7 aan dat ze dus naar baarle moet. Dit is niet de goede bus ze had 132 moeten hebben. Dus had zich vergist helaas.
De chauffeur van lijn 7 half 1 vond het belachelijk dat hij voor niks moest stoppen.

Ik vind dat ook de chauffeur's respect naar de mensen mogen hebben.
Vind het niet meer dan normaal dat deze meneer er over word aangesproken

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Goedemiddag Peter, Uit je bericht begrijp ik dat je oma een mindere ervaring heeft gehad met de chauffeur van lijn 7 op 13 augustus. Dit is minder prettig om te horen en ik heb je bericht doorgestuurd zodat dit verder kan worden onderzocht. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 14:46 geantwoord

Goedemiddag Peter,

Uit je bericht begrijp ik dat je oma een mindere ervaring heeft gehad met de chauffeur van lijn 7 op zaterdag 13 augustus. Dit is minder prettig om te horen en ik heb je bericht doorgestuurd zodat dit verder kan worden onderzocht door de teammanager in de regio.

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Pvdschoot