Klacht: Boxspring

op 03 september 2014 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Vorig jaar juni 2013 boxspring gekocht (eind juli geleverd) voor onze dochter 1800 euro afgeprijsd voor 1500 euro, het bed moet met touwtjes bij elkaar worden gehouden. De stof op de linkerhoek vertoont slijtage. Wij waren al vrij snel niet blij, onze dochter slaapt niet lekker en de kwaliteit is ver beneden peil. Toch besloten om bij de betreffende winkel een klacht in te dienen, wij kregen een telefoonnummer om onze klacht kenbaar te maken, in de winkel is er geen aanspreekpunt. Gebeld en drie weken later is er een monteur komen kijken. Deze monteur nam de klacht totaal niet serieus en zij zelfs ‘tja wat verwacht u na een jaar” omdat vervolgens weer te ontkennen! Swiss Sense verkoopt zeer slechte kwaliteit bedden voor veel te veel geld. Zelf slapen wij al 8 jaar op een Eastborn Boxspring, deze vertoont geen slijtage en hoeft ook niet met touw bij elkaar worden gehouden, fantastisch bed! Na het bezoek hebben wij direct Swiss Sense gebeld en uitgelegd wat er tijdens het bezoek van de monteur heeft plaatsgevonden. De monteur heeft de klacht totaal niet serieus genomen en heeft ons in ons eigen huis ook nog geschoffeerd.
We zouden dezelfde dag nog worden teruggebeld, dat is tot op heden nog niet gebeurt!

Met een correcte monteur die inziet dat het geleverde product totaal niet voldoet aan kwaliteit en prijs. Ze sturen iemand die bij voorbaat niet van plan is om tot een oplossing te komen. wij willen graag een ander bed met bijbetaling.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:08 geantwoord