Klacht: Botsing

op 03 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter van 5 maanden in buggy en haar vader stonden op de bus te wachten en toen de bus aankwam raakte hij het ruit en die ging eruit. Overal glasscherven het geluk was dat mijn dochtertje haar regenhoes erover heen zat anders had het veel erger kunnen zijn. 1 glas scherfje in haar wang viel gelukkig mee. Maar dat dit is gebeurt is niet normaal het had zoveel erger kunnen aflopen.

Als die man eens goed aangepakt dat dit kon gebeuren is niet normaal. Gelukkig voor hem dat het regende en ze ene hoes had anders was het veel erger geweest en had deze man in kwestie helemaal een probleem

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Hoi Rachel, Spijtig om te lezen dat er een ruit is gebroken waardoor je dochter een scherf in haar wang heeft gekregen. Begrijpelijk dat hiervan bent geschrokken. Hoe is het verder met je dochter? Het is mij niet helemaal duidelijk hoe dit is gebeurd. De bus is tegen de buggy aangereden waardoor het ruit eruit is gegaan? Welke ruit is kapot gegaan hierdoor? De ruit van deur? Zou je tevens aan kunnen geven waar, hoe laat en in welke lijn dit is gebeurd? Dan geef ik je melding door aan de desbetreffende vestiging en ga ik het verder uit laten zoeken. e Met vriendelijke groet, ^LH Webcareteam Arriva

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 augustus 2016 om 09:06 geantwoord

\"Het is mij niet helemaal duidelijk hoe dit is gebeurd. De bus is tegen de buggy aangereden waardoor het ruit eruit is gegaan? Welke ruit is kapot gegaan hierdoor? De ruit van deur? Zou je tevens aan kunnen geven waar, hoe laat en in welke lijn dit is gebeurd? Dan geef ik je melding door aan de desbetreffende vestiging en ga ik het verder uit laten zoeken\".

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Racheljohanna