Klacht: Bosmaaier Top combi

op 25 september 2017 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

We kochten een bosmaaier, monteerden en hebben hem tevergeefs proberen te starten. Helaas. Bij een inspectie merkten we op dat een knop beschadigd was, en half in de buis stak. Bovendien was een beschermkap van de motor beschadigd.
We hebben het toestel binnen de gestelde termijn terug gebracht. Ik voelde me tegenover de bediende, door zijn antwoorden, en lichaamstaal in het algemeen, een misdadiger die voor de rechter stond. Beleefdheid was blijkbaar een optie bij hem. Hij zei me dat ik het toestel zélf beschadigde. Ik begrijp wel dat er wat klachten betreft, nogal dubieuze toestanden zijn, maar niet iedereen is zo. Weken nadien heb ik het toestel opgehaald. En wat blijkt nu? Het toestel start nog steeds niet. Mijn besluit staat vast. Deze winkel bestaat niet meer voor mij. Ik neem niet vlug een dergelijk besluit, maar wanneer ik de recensies lees, ben.

Ik zal pas tevreden zijn wanneer de verkoper zijn lessen leert uit de vele klachten die er zijn over zijn zaak.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Oetzmann