Klacht: Bosch wasmachine manchet kapot binnen 1,5 jaar

op 07 augustus 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Net als bij N Lubbers (klacht 16 juli 2017) lekt de Bosch WAY32541NL tijdens het wassen. Het blijkt dat de rubberen afdichting waar de deur tegenaan komt lek is. Er is een stukje uit.

Ik vind dit een slechte zaak. Net als N Lubbers vind ik het opstaande randje gewoon te dun als deze kan inscheuren door was wat er tegenaan komt. Een wasmachine moet toch spijkerbroeken kunnen wassen? Dus naar mijn mening is dit een ontwerpfout. Maak de afdichting van de deur zodanig dat spijkerbroeken hier niet langs kunnen gaan tijdens het wassen (ik heb nooit problemen gehad bij andere wasmachines hiermee).

Ik moet de reparatie nog doen. Helaas kost rubberen ring is al 55 euro. Die moet ik dus zelf moeten betalen.

Bosch moet erkennen dat het een ontwerpfout is dat tijdens het wassen de rubberen afdichting kapot kan gaan. Ik wil graag een gratis reparatie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mavano