Klacht: Bosch reageert niet

op 16 juli 2019 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 april een Easygrasscut 18-230 gekocht bij Gamma Den Helder. Formulier ingevuld om deel te nemen aan de actie Gratis Tweede Accu. Op verzoek van Bosch tweede keer op 8 mei de aankoopbon gemaild. Vanaf dat moment geen enkele reactie van Bosch.Helaas blijft Bosch in gebreke.

Gewenste Oplossing:

Ben pas tevreden wanneer Bosch alsnog conform hun actie mij een gratis tweede accu toestuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1784Nc97