Klacht: Bosch glm 80 ip54 spatwaterbescherming.

op 13 juli 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb vorig jaar oktober een Bosch glm 80 afstandsmeter aangeschaft in combinatie met de r60 waterpas.

Afgelopen weekend was ik bij mij thuis in de tuin aan het werk toen het hevig begon te regenen. Ik heb toen snel alle gereedschappen opgeruimd en ben naar binnen gegaan. Tot mijn verbazing zag ik water achter het scherm van de meter en hij begon raar te tikken en te piepen. En dat terwijl Bosch aangeeft een ip54 spatwaterbescherming en stofbestendig.
Ik heb geen seconde na gedacht en heb de achterkant los geschroefd om de accu er uit te halen en heb hem meteen in droogkorrels gestopt. Ik wilde zo verdere schade voorkomen, maar na 2 dagen heb ik hem uit de korrels gehaald en er was geen vocht meer te bekennen maar helaas hij werkt niet meer.
Nu heb ik contact gezocht met Bosch en ik kreeg binnen een dag andwoord. Ik moest het apparaat maar aanbieden bij een Bosch dealer, maar aangezien ik hem heb losgemaakt was het geen garantie en dan zat er €10 euro verzendkosten en €15 euro onderzoek kosten aan verbonden.
Ik heb door de accu meteen te demonteren geprobeerd om hem te redden terwijl hij dus spatwaterbestendig moet zijn en dit dus eigenlijk helemaal niet had mogen gebeuren.
Ik vind dit zeer slecht voor een apparaat van €180 euro.
Ik ga er vanuit dat ik hierop geen enkele reactie van Bosch op krijg. Ik ga dus ook geen Bosch meer aanschaffen en de r60 eaterpas kan ik dus ook maar weg doen. En ga er ook bij aanschaf van een nieuwe meter beter op letten of hij echt wel ip54 is dit gebeurt mij in iedergeval niet weer.

DE BOSCH GLM 80 HEEFT DUS NIET DE SPATWATERBESCHERMING.

Ik denk dat ze ze hier zelf wel wat op kunnen verzinnen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reinholdkorst@gmail.com