Klacht: Bosbessen en kanskaart

op 22 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom zijn de diepvries bosbessen niet in het schap. Ik mis ze enorm.

Tevens m’n kraskaart met code 9Y9GGP67 GEEFT ONJUIST aan.

Gewenste Oplossing:

Graag bosbessen diepvries terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 22 juli 2017 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u deze vraag aan ons gesteld heeft. Zou u kunnen aangeven om welke winkel dit gaat? Wij hebben dit product namelijk nog wel in het assortiment zitten.
Verder is de krascode inderdaad onjuist. Heeft u de mogelijkheid om er een foto van te maken en die naar ons op te sturen? Dit kan naar klantenservice@dirk.nl met in de onderwerp ticketnummer SD M1707 8822
Wij zullen dan proberen te achterhalen wat wel de juiste code is.
Let op: woensdag is de laatste dag van deze actie, waardoor er enige haast geboden is.

Alle klachten die gemeld zijn door INGRIDBOER