Klacht: bos incasso versus tele2

op 04 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Hier begon de ellende. Let goed op de datums…

16 mrt. 2017 om 14:21 heeft Bos Incasso het volgende geschreven:

Geachte heer, mevrouw

Inzake dossiernummer 0 heeft u nog een openstaande schuld.

Ondanks dat cliënte u hiervan meerdere malen in kennis heeft gesteld, heeft zij tot op heden geen reactie dan wel betaling van u mogen ontvangen.

dit heb ik ontvangen, nadat ik mijn huis uit was en in mijn nieuwe woning ging wonen. Ik heb vervolgens geen post gehad van een rekening die ik nog moest betalen, echter dat snap ik, ook op het mailtje van Bos stond mijn oude adres, dat terwijl ik via de telefoon bevestigd heb gekregen bij tele2 dat ik mijn adres gewijzigd heb. En meerdere malen teruggebeld voor controle van adres en incasso gegevens.

Onderstaand was mijn reactie op BOS incasso. let wel; verstuurt op 13 maart 2017!!!!!

Beste heer/mevrouw,

Ondanks keurige betalingen en totaal geen betalingsachterstanden treft mij dit toch weer voor de zoveelste keer bij Tele2 uw klant dat ik mij weer druk moet maken om een fout van Tele2 die ik vervolgens in mijn kostbare tijd tot vervelens toe weer mag gaan behandelen.

Ik ben in november 2016 verhuist. Ik heb keurig gebeld naar Tele2 dat ik verhuizen ging, mijn contact gegevens doorgebeld en meerdere malen gebeld of alles klopte, wat niet het geval was.

Ik heb keurig mijn rekeningen betaald, vervolgens mijn rekening nummer veranderd en deze ook keurig doorgegeven aan tel2. Alles klopte, alles was correct. Ik heb daarna nogmaals gebeld om zelf een pakket aan te vragen voor de achtergebleven apparatuur. En deze keurig op de post gedaan.

Ik heb niet meer dezelfde rekening, vandaar dat incasseren niet lukte, maar ja, dat had ik doorgegeven. Ik heb geen enkele brief gehad met deze laatste kosten en was er dus van overtuigd dat ik alles voldaan had.

Nu krijg ik bericht dat ik 40 euro extra moet betalen voor een rekening van een lullige 15 euro die opeens 55 euro is geworden waarvan ik de specificatie nooit heb mogen ontvangen?

Ik heb een sms gehad dat ik nog 15 euro moest betalen, maar geen mail, geen brief noppes!! Ik ga niet betalen voor iets waarvan ik niet weet wat het is?! Daarbij kan het zomaar spam zijn.

Ik denk dat Tele2 zijn zogenaamde herhaaldelijke brieven naar mijn oude adres heeft verzonden en dat ik daar nu wederom de pineut van ben.

Ik ben van mening dat Tele2 onderhand zijn zaakjes maar eens op orde moet brengen wat betreft loyale trouwe klanten die twee dikke telefoonabonnementen heeft en een televisie en internet aansluiting.

Dit is nog maar een klein stukje van het verhaal, de mevrouw van Tele2 die ik zojuist Aan de lijn had, kon beamen dat ik al heel vaak telefonisch contact heb gehad omtrent allerlei zaken die totaal niet corresponderen met een normale administratie.

Ik wil dan ook bezwaar maken, mijn bedrag let wel; met specificatie op het juiste adres keurig en direct betalen, maar ik ga geen incasso kosten betalen aan een bedrijf wat zelf zwaar tekort komt.

Ik neem aan dat ik hier een snelle en correcte oplossing voor terug krijg, zodat we dit gezever ook weer opgelost hebben. Ik heb er onderhand mijn buik van vol.

En wat betreft de terugkoppeling en correspondentie vanuit u naar Tele2 betreft mag u er ook vast de mededeling aanhangen dat ook dit weer viraal gaat voor de zoveelste keer. U mag het mededelen, omdat Tele2 er volgens telefoniste weer wens niets anders aan kan doen.

Dank voor het lezen en ik verwacht een correcte oplossing.

uiteindelijk krijg ik na 2 telefoontjes verder naar bos incasso omdat ze gewoon niet willen reageren en ik het afgewerkt wil hebben het volgende mailtje bijna 2 maanden later;

Groningen, 4 mei 2017

Inzake : Tele2 Nederland B.V./Kuik
Dossiernummer : 0
Klantnummer : B0007615614

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw reactie berichten wij u als volgt:

De openstaande vordering betreft de laatste factuur voor opzegging. U geeft aan dat u hier niet van op de hoogte was. Echter heeft u wel degelijk een sms bericht ontvangen van onze opdrachgever. U kunt de facturen terugzien in mijn Tele2.

Vooralsnog blijft het dossier ongewijzigd gehandhaafd.

dit kan echt niet mensen!
ik ga dit niet laten rusten. ik heb twee dikke telefoonabonnementen bij tele2, internet, tv en dan zo behandeld worden? Ik ben al een keer onterecht afgesloten geweest waarvoor ik excuses heb gekregen en nu dit weer. Ik ben een trouwe betaler, nooit problemen gehad. Het ging hier om een bedrag van 15 euro. Nu was het 56 euro. Belachelijk.

Ik wil mijn geld terug wat ik uit boosheid heb betaald vandaag. daarnaast excuses voor weer tijd besteden terwijl ik al zo druk ben aan nutteloze onzin.

Mocht dit niet het geval zijn, ga ik ook een mooi verhaal op fb plaatsen, op alle sites waar ik maar kan klagen en ik ga al mijn abonnementen over zetten naar een leverancier die zijn zaken wel op orde heeft.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge van kuik