Klacht: Borgrecht & incasso traject geen levering contract

op 14 maart 2014 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Na onze verhuizing zochten wij een leverancier die ons van stroom en gas kan voorzien wij hebben gekozen voor budget energie.

ALles was koek en ei tot dat wij ineens borgrecht moesten betalen een bedrag van €886,88, Anders zou er geen contract tot stand worden gebracht. WIj hebben de nuon gebelt en deze heeft ons netjes geholpen en zitten nu met onze gas en licht bij NuoN.

Vooralsnog krijgen wij briefen en emails van budget energie dat wij dat bedrag moeten betalen en als dat niet gebeurt zullen hun een incasso traject starten. Harstike belachelijk natuurlijk omdat wij geen eens een contract of leverings overeenkomst hebben me thun.

Svp vordering weg halen en ons niet meer lastig vallen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 22 augustus 2017 om 08:39 geantwoord

Ondanks dat deze klacht al geruime tijd oud is, staat deze om onduidelijke reden nog steeds open op dit forum. Om onnodige meldingen op onze afdeling klachtafhandeling te voorkomen sluiten wij deze klacht. Mocht u een bevestiging krijgen van het afsluiten van de klacht, dan hoeft u daar niet op te reageren.

Alle klachten die gemeld zijn door mrRafael