Klacht: Borg €400

op 29 april 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Bij het afsluiten van mijn contract bij oxxio moest ik €400 borg betalen ivm dat mijn adres een risico adres was tijdens het afsluiten werd mij ook verteld dat dit bedrag gewoon weer na een jaar terug betaald zou worden, ik heb toen een jaar later weer contact opgenomen met oxxio om te vragen hoe het met mijn borg zit en toen kreeg ik te horen dat ik dit pas terug kreeg als ik geen klant meer ben bij oxxio.

Sinds 2 maanden geleden ben ik overgestapt naar een andere leverancier dus heb toen nog eens geïnformeerd over mijn borg nu was het dat ik het pas krijg na 60 dagen na de eindafrekening zou krijgen wat tevens ook nog eens 6 weken duurde.

Ook word er gewoon maandelijks door geïnteresseerd terwijl ik niks meer afneemt

Als ik mijn borg gelijk terug krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 29 april 2016 om 14:16 geantwoord

Beste heer Wetzels,

Graag reageer ik op jouw klacht. Zonde dat je over bent gestapt!
De eindnota is inmiddels opgemaakt en het laatste bedrag is geïncasseerd. Er zal geen afschrijving meer verricht worden omdat er geen reden toe is.
De waarborg ontvang je binnen 2 maanden. Sorry voor die termijn, maar dat is zo geregeld.

Malika
Oxxio

Heeft op 08 mei 2016 om 23:57 geantwoord

2 maanden duurt veel te lang

Bericht van Oxxio

1 jaar geleden - Beste heer Wetzels, 2 maanden is de termijn die wij ervoor hebben afgesproken. Uiteindelijk ontvang je het, we vragen nog even je geduld. Met vriendelijke groet, Malika Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door Wetzelsr