Klacht: Borg

op 15 april 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 28 maart 2017 een huur auto bij hertz in rastatt duitsland via de anwb gehuurd. De bankpassen en creditcard werden daar niet geaccepteerd ivm storing. Dus heb ik de borg contant betaald deze werd bij inlevering niet terug betaald. Ik zou hiervoor een cheque opgestuurd krijgen, hoelang duurt deze procedure normaliter?

Gewenste Oplossing:

Graag zo snel mogelijke afhandeling van de beloofde terug betaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 28 april 2017 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Onze referentie: 00480899

Huurovereenkomst: 298850226
Reservering: H25413832D0
Factuur: 003176309363

Datum: 28/04/2017

Geachte mevrouw van Limbeek,

We willen u graag bedanken om contact met ons op te nemen.

Wij hebben uw cheque ondertussen ontvangen. Het bedrag van 100.00 euro zal op de genoemde bankrekening worden teruggestort.
Nogmaals bedankt om contact met ons op te nemen en we hopen u spoedig terug te zien.

Met vriendelijke groet,
Hertz Customer Services

Deborah Ottevanger
www.hertz.com

Alle klachten die gemeld zijn door Tammy2800@hotmail.com