Klacht: Borduurwerk sprookjesbos niet compleet

op 08 oktober 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Hallo, onlangs ben ik in de winkel in de Efteling geweest waar ik anderhalf jaar geleden voor €60,- een borduurpakket heb gekocht, compleet met linnen, patroon en borduurgaren. Men heeft me verwezen naar deze website, dus bij deze.
Enorm enthousiast wilde ik aan mijn borduurpakket beginnen, maar eenmaal alles uitgeteld bleek dat het doek te klein was, zelfs het borduurwerk zelf paste er maar net op. Laat staan doek voor het inlijsten. Ik was al lang blij dat ik niet al begonnen was… Ik heb toen zelf linnen gekocht, maar dan fijner zodat het borduurwerk nog mooier uit zou komen. Ik ben nu bijna klaar -het word werkelijk prachtig!- maar ik kan niet meer verder aangezien ik van minstens 7 kleuren borduurgaren mis. Er zit te weinig in het pakket, en misschien nog wel meer aangezien ik nog niet klaar ben. En dan te bedenken dat ik minder garen gebruik aangezien ik fijner linnen gekocht heb.

Ik zou het erg op prijs stellen als ik alle kleuren garen geleverd krijg zodat ik zeker weet dat ik toekom aangezien ik nog niet klaar ben. De laatste bladzijde moet nog.
Aangezien borduurgaren vaak wat duurder is dan het borduurlinnen wat ik zelf heb moeten kopen, vind ik het prima als er voor het gekochte linnen geen tegemoetkoming tegenover staat, al zou het wel heeeel netjes zijn.

Tipje: Ik hoop dat jullie opnieuw kijken naar de pakketten zodat andere borduurders niet tegen hetzelfde probleem aanlopen.

Suggestie: Mocht mijn borduurwerk straks af zijn, mag er best een foto van gemaakt worden om op te hangen in de winkel. De lijst die er nu hangt is maar schraal tov het prachtige kleurrijke borduurwerk.

Met vriendelijke groetjes,
Martine de Meijer
Abonnementhouder

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martine de Meijer