Klacht: Boorhamer slechte kwaliteit + slechte garantie

op 11 oktober 2016 over Van Cranenbroek - Dongen in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in midden september een boorhamer gekocht bij Van Cranenbroek. Was echt een goed ding zeiden ze.
Na 2 uur gebruikt te hebben was de kop helemaal los gekomen. Meteen mee terug geweest naar Van Cranenbroek. Ze konden hem niet ruilen en moest het maar opsturen. Het zou maximaal 2 weken duren.
Nu zijn we 4 weken verder en ze hebben nog niks.
Gebeld en zeggen ze: Ja we hebben hem nog niet binnen, dus u moet maar even wachten en misschien krijgen we hem vandaag wel terug… Terwijl je wettelijk recht hebt op een reparatie binnen een redelijke termijn zonder daar teveel hinder te ondervinden.

Er is vanuit van Cranenbroek geen enkele klantvriendelijkheid. Mijn tip, koop NOOIT wat bij Van Cranenbroek, want garantie tot voor de Kassa.

Gewenste Oplossing:

Boorhamer deze week terug of anders koop ontbinden en GELD terug (dus geen tegoedbon)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek - Dongen

Reactie van de melder van de klacht xyzq

1 maand geleden - Van Cranenbroek neemt de klacht niet in behandeling. Kan je nagaan wat voor klantenservice ze bieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek - Dongen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xyzq