Klacht: Bestellingen lopen ver uit na de verwachte leverdatum

Dionysus op 29 december 2018 over Bookspot.nl in de categorie Internetshops - Boeken en tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer is mijn bestelling maar geannuleerd door Bookspot zelf, maar ze hebben mij telkens aan het lijntje gehouden om maar te vertellen dat het product alsnog komt (ordernummer: 0126363842).
Heb in totaal 3 keer gebeld, telkens was het verhaal dat het product eraan kwam en waren ze verbaasd dat het product nog niet bij mij was aangekomen.
2 tot 4 weken levertijd stond bij het product vermeld toen ik het ging aanschaffen. 7 weken later annuleren ze maar en weten ze niet hoe snel ze het geld terug moeten storten (mogelijk reageren ze dan wel snel omdat ze anders nalatig zijn omdat de koop dan al zoveel weken rond was).

Gewenste Oplossing:

Ik wens oprechte excuses, en daarnaast een kortingsvoucher of iets dergelijks voor het lange (en onnodige) wachten. Binnen 2 weken moet na de koop duidelijk zijn voor een bedrijf of überhaupt het product geleverd gaat worden, zo niet dan moeten ze adequaat handelen door aan te geven dat het niet gaat lukken. Heb er zoveel tijd in moeten stoppen totdat Bookspot besluit de koop ongedaan te maken door te annuleren en snel het geld terug te storten. De koop was voor mij al rond, en Bookspot had moeten leveren wat het moest leveren!!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bookspot.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Dionysus