Mijn Klacht:
Ik ben al meer dan 40 jaar klant van Albert heijn in Stadskanaal.
De laatste maanden komt het vaak voor dat er artikelen niet zijn.
Mijn man is al 3 dagen achter elkaar bij AH geweest om grolsch bier maar niet verkrijgbaar.
Ikzelf heb ook al verschillende keren producten die in de aanbieding waren niet kunnen krijgen.
Zo langzamerhand wordt ik er een beetje flauw van.
Ik hoop dat het in de toekomst beter wordt anders ben ik genoodzaakt om mijn boodschappen ergens anders te gaan halen.
Met vriendelijke. Groet Gerda Kram Unikenstraat 62 XG Stadskanaal
Gewenste Oplossing:
Als de boodschappen beschikbaar zijn die ik nodig ben

