Klacht: Bonusaanbieding

op 10 april 2013 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had vanochtend 2 producten van casa fiesta gekocht.
Er stonden 2 bordjes: bonusaanbieding,alle casa fiesta producten 99cent.Ik koop 2 producten(garlictortilla’s en tacosaus)Thuis bekijk ik de kassabon: 3.70 betaald.
Ik moet op mn uitgaven letten en ga terug.
Vlgs klantenservice is het geen bonusaanbieding.Ze belt met een collega,vraagt of er een kaartje hangt.Geen kaartje vlgs collega.Ik geef de producten terug.Zeg dat ik toch even ga kijken naar t kaartje.In de winkel zie ik de 2 kaartje hangen.Ik spreek iemand aan.Die haalt de jongeman die gekeken had.Hij haalt gauw de kaartjes weg en zegt dat was vorige week. Ik krijg ze niet voor 99cent. Ik ga terug naar de klantenservice 3 wachtenden voor mij..
Ik ga naar de jumbo om voor 1,25 tortilla’s te halen.
Op de terugweg nog een keer langs de service maar nog steeds druk.Ik wil toch laten weten dat ik deze service heel slecht vind.

Gewenste Oplossing:

Het belangrijkste vind ik dat je als klant serieus genomen wordt.Ik zou die producten voor 99cent gehad willen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e de graaf-hoeksema