Mijn Klacht:
Zojuist boodschappen gedaan. Speciaal scharrelkip gepakt omdat deze in de bonus is. Dacht ik. Kom ik thuis, is de bonus er niet vanaf gehaald. Als ik sticker zie op de kip bekijk, zie ik staan week 19. Weeknummer opgezocht. Het is week 18. Morgen begint week 19. Wist ik veel!! Ik loop toch niet met een weeknummer in mijn hoofd door de supermarkt!! Ik zie de oranje sticker en bonus prijs en denk: die is in de bonus. Voel me misleid.
Gewenste Oplossing:
Als ik de bonus alsnog krijg, dus verschil in prijs terug.

