Klacht: Bonprix levert niet en stort ook geen geld terug!!!

op 30 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Op donderdag 23 januari j.l. heb ik een bestelling geplaats bij Bon Prix met een totaalwaarde van 89,98. Ik heb direct het bedrag overgemaakt via Ideal. Ik werd na betaling niet direct teruggeleid naar de website van Bon Prix. Nader onderzoek wees uit dat de artikelen nog steeds in mijn winkelmandje zaten maar het verschuldigde bedrag wel van mijn rekening was afgeschreven door Bon Prix. Ik heb direct telefonisch contact opgenomen met deze firma om uit te leggen wat er aan de hand was. Ik werd geadviseerd om de volgende dag terug te bellen zodat ik doorverbonden kon worden met de betreffende afdeling. Dit heb ik dan ook gedaan op vrijdag 24-01-2014. Helaas weigerde de betreffende callcenter medewerker mij door te verbinden ondanks de belofte van haar collega. Hierop heb ik dezelfde dag een mail gestuurd naar klantenservice@bonprix.nl. Ik heb de situatie uitgelegd en gevraagd mij het bedrag z.s.m. terug te storten dan wel de artikelen alsnog te leveren. Al snel kreeg ik een ontvangstbevestiging waarin werd aangegeven dat mijn mail is doorgestuurd naar de betreffende afdeling en ik op zeer korte termijn een reactie zal ontvangen. Inmiddels is het allemaal een week geleden en heb ik nog steeds geen reactie of terugbetaling van Bon Prix ontvangen. Op een latere mail mijnerzijds werd overigens niet gereageerd.

Snelle terugbetaling van mijn geld of levering van het bestelde.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Bonprix een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door suuske_elf