Klacht: Bonprix en incassobureau EOS lichten me op

op 18 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit incassobureau werkt voor BonPrix daar was ik te laat met betalen ik moest 87,06 betalen dit heb ik naar bonprix de zelfde dag overgemaakt.
Paar weken later krijg ik weer een schrijven van EOS incassobureau dat er incasso kosten en rente er bij omdat ik hun niet betaald heb.
12-5-2016 krijg ik er weer een waar de rente weer meer is
Bonprix wil hier niks mee doen

Gewenste Oplossing:

Dat dit incassobureau op houd met deze te versturen en het bedrag van 30,49 moet vergeten of verwijderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 19 mei 2016 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mari,
je geeft aan het bedrag van € 87,06 te hebben voldaan (de betaling hebben wij op 18 februari 2016 ontvangen).
Sinds 9 februari 2016 is je dossier overgedragen aan een incassobureau. Ik nodig je dan ook uit het incassobureau over het openstaand saldo te contacten. Zij kunnen je meer meer informatie hierover geven.
Het team van bonprix.

Heeft op 19 mei 2016 om 15:43 geantwoord

Probleem verleggen naar EOS lost het niet op dus is het niet op gelost.
Bonprix moet EOS ook maar de opdracht geven dat dit betaald is

Reactie van de melder van de klacht stucie

10 maanden geleden - Naar een maand nog steeds geen verandering Bonprix heeft weer niks veranderd

Alle klachten die gemeld zijn door stucie