Klacht: Wat een rotzooi dat eten bij De Kommel in s”Gravenvoeren

op 18 maart 2014 over Bongo in de categorie Coupon Sites

We zijn vorige zaterdag avond gaan eten(15-3-2014)in Hotel Restaurant De Kommel in s”Gravenvoeren,daar is niks te voeren of wat op voeding trekt.Schandalig wat men daar presenteert ,zum kotsen!!!De 3 gangen samen kan je in een holle tand duwen,alles samen ongeveer 50 gram eten vlees of wat het moet voorstellen en andere onbenullige fantasie.Dit heeft niks met Big gourmand te maken zo heet het menu,dan samen met een groooooot glas voor wijn met juist de bodem gevuld.Is effen af schandalig om zoveel kale fantasie te maken.Als ik de prijs zou betalen voor wat er gekregen is tel ik op 1 euro zeggen en lezen één euro.Bongo schrap dit maar gauw uit je bestand.Kort om gezegd waardeloos en stijf van de honger opstaan na meer dan 3 uur vervelend zitten te wachten op niks.Ik ben bang dat men deze tekst niet durft te plaatsen,maar ja ik heb de frustratie toch van me af kunnen schrijven.

Dat men toch wat op het bord krijgt om te eten voor dit geld,dit was een totale ramp

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bongo

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bongo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Urbain en Carla