Klacht: Verlopen bon

op 13 mei 2014 over Bongo in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn cadeau bon is ruim schots verlopen. Hij was in een la terecht gekomen in zeer drukke tijd. Vandaag weer gevonden en gebeld met BONGO. Ik kreeg een Vlaams sprekende dame. Totaal niet vriendelijk!
Ik begrijp niet hoe een bedrijf zomaar geld kan opeisen zonder een tegen prestatie daar voor te moeten leveren. Dat er een verstrijking datum bestaat….. dat was ook iets wat ik me niet realiseerde. Ja zegt Vlaamse dame, het staat in de algemene voorwaarde! Als ik een bon krijg, ga ik niet de algemene voorwaarde van de bon eerst lezen. Deze Vlaamse leest blijkbaar altijd alle algemene voorwaarde voordat ze iets in een la legt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik de bon kan inwisselen bij een participerend bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bongo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bongo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melinda Jansen