Klacht: onduidelijke geldigheidsdatum

op 02 april 2014 over Bongo in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bongo bon ontvangen dewelke geldig is tem 31/03/2014.
Ik wilde mij op deze dag op de bongo site inschrijven voor een activiteit en kreeg de melding dat mijn bon niet meer geldig was.
Na enkele mails en getelefoneer heen en weer wist iemand mij te vertellen dat mijn activiteit naar keuze binnen deze datum uitgevoerd dient te worden.
Wil ik verlengen dan dien ik bij te betalen??
Lijkt me niet logisch als je bon geldig is tot een bepaalde datum je rekening moet houden met de datum wanneer de activiteit kan plaatsvinden, deze agenda heb je toch niet zelf in de hand?

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik zonder bijkomende kosten toch nog mijn gekozen activiteit kan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bongo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bongo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karen Soomers