Klacht: Klacht niet verrekende korting plus extra toeslag hotel

Mariska77@223 op 11 december 2022 over Bongo in de categorie Coupon Sites

Met mijn Bongo bon van € 200,- die ik via mijn werk heb ontvangen heb ik een 2-daags kasteelverblijf met diner in een sterrenrestaurant gekozen. De prijs hiervan is € 289,80 en werd aangeboden voor € 246,33 (15% korting). Bij het inwisselen van deze bon verdween de korting en moest ik € 89,80 betalen. Dat is € 43,47 meer dan de aangeboden prijs.
Vervolgens ontving ik via mail twee bonnen; 1 voor een overnachting in een kasteel/landhuis en 1 voor een lunch/diner bij een sterrenrestaurant. Hier bleek al snel dat deze 2 bonnen bijna niet op 1 locatie kunnen worden geboekt. Na wat speurwerk heb ik een hotel Montanus in Brugge geboekt en apart het sterrenrestaurant Sans Cravate in Brugge. Voor het hotel werd eerst een toeslag van € 30,- aangegeven (Bongo Bon Duizend en 1 nacht), maar toen we het een half uur later gingen boeken was de toeslag ineens € 40,-.

Alvast bedankt voor het in behandeling nemen van onze klacht. Wij ontvangen graag de niet verrekende korting terug van € 43,47 en de toeslag van het hotel die ineens € 10,- duurder was. Totaal € 53,47 graag terug te ontvangen. Hartelijk dank!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bongo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bongo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska77@223